TERMENI SI CONDITII
BUN VENIT LA LAURA CIOBANU!
Vă mulțumim că folosiți produsele („produsele”) noastre („noastre”). LAURA CIOBANU este un brand românesc, construit pe valori românești. Acești Termeni și condiții si utilizarea acestei platforme (”platforme”) sunt guvernate de legile din Romania. Instanțele competente din România vor avea jurisdicție exclusiva asupra oricăror și tuturor disputelor ce vor aparea din sau se vor referi la sau vor fi in legatura cu prevederile Termenilor și condițiilor/sau Continutul platformei sau in cazul disputelor in care acești Termeni și condiții si/sau această platformă vor fi considerate fapte relevante pentru astfel de dispute., în conformitate cu legislația românească și europeană în vigoare.
Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteţi de acord cu prezenţii Termeni şi condiţii. Vă rugăm să îi citiţi cu atenţie.
DEFINITII
”produse” – Totalitatea obiectelor realizate în regim propropiu, aparținând brandului LAURA CIOBANU, marcate/branduite în consecință care pot fi comandate, obținute, achiziționate, cumpărate, plătite de către dumneavoastră.
„noi”, „nostru” – înseamnă PREMIUM MODA SRL, o companie cu răspundere limitată înregistrată conform legislaţiei din România şi având sediul in Oradea, Stefan cel Mare, nr 128, bl AN42, etaj 9, ap 9, judet Bihor, CUI 41189536, J5/1489/2019
„platformă” – website-ul (www.lauraciobanu.ro) deținut, controlat, administrat, menținut și/sau găzuit de către PREMIUM MODA SRL.
”conținut” – totalitatea textelor, a imaginilor și a materialelor video, animațiilor, programelor, scripturilor sau a altor materiale în alte formate publicate pe platformă și aparținând exclusiv PREMIUM MODA SRL.
”utilizator” – persoană care accesează platforma (www.lauraciobanu.ro) cu scopul vizualizării/achiziționării produselor și care își oferă consimțământul pentru politica noastră de confidențialitate la momentul accesării platformei.
”date cu caracter personal” – orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă
”prelucrarea datelor cu caracter personal” – orice operaţiune sau set de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terţi prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea
”comanda” – acțiunea sau totalitatea acțiunilor întreprinse pe platforma noastră (www.lauraciobanu.ro) de către orice ersoană fizică sau juridică prin care duce la bun sfrârșit procesul de achiziție al produselor, marcand adresa de livrare și modalitatea de plată
”contract” – Acord încheiat între PREMIUM MODA SRL. și utilizator ca urmare a acceptării de către PREMIUM MODA SRL. a comenzii efectuate de către utilizator pe platforma www.lauraciobanu.ro. Contractul intră în vigoare în momentul confirmării expedierii produsului.
”livrare” – totalitatea serviciilor de pregătire, împachetare și transport al produselor comandate de la showroom-ul LAURA CIOBANU către destinatarul comenzii.
PROPIETATEA CONȚINUTULUI
Platforma și tot ceea ce cuprinde acesta, incluzând fără limitare toate textele si imaginile care sunt in proprietatea si sub dreptul de autor al PREMIUM MODA SRL. Orice Continut care consta intr-o marca, logo, sau marca de serviciu reprezinta marca inregistrata a PREMIUM MODA SRL. Este interzisa utilizarea oricarui Continut fara permisiunea in scris a proprietarului „Continutului”. Va informam ca PREMIUM MODA SRL. isi va asigura si impune recunoasterea drepturilor de proprietate intelectuala in conformitate cu legile in vigoare, ajungind daca este cazul la actionarea celor vinovati de incalcarea dreptului de proprietate intelectuala in judecata.
UTILIZAREA PLATFORMEI
PREMIUM MODA SRL acorda permisiunea de a utiliza platforma în următoarele conditii:
Puteti descarca Continutul, însa doar pentru folosul personal și ne-comercial si cu conditia de a va conforma cu informatiile referitoare la dreptul de autor si alte drepturi de proprietate intelectuala cuprinse in Continut
Nu aveti permisiunea sa distribuiti, sa modificati, sa copiati (cu exceptia celor mai sus mentionate), sa transmiteti, sa expuneti, sa refolositi, sa reproduceti, sa publicati, sa acordati o licenta de folosire, sa creati lucrari derivate din, sau sa transferati, sa vindeti sau sa folositi Continutul in alt mod, fara acordul in scris al PREMIUM MODA SRL.
Este interzis sa folositi Platforma pentru a afisa sau transmite orice fel de material ce are caracter amenintator, fals, inselator, abuziv, de hartuire, licentios, calomniator, vulgar, obscen, scandalos, instigator, pornografic sau profanator, sau orice alt fel de material care poate constitui sau incuraja un comportament ce va putea da nastere unei infractiuni, sau ar putea conduce la raspundere civila, sau ar incalca in alt mod legea. De asemenea, este interzisă orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza platforma, ori instrumentele electronice de plată. Orice acțiune de acest tip se va considera tentativă de fraudare și PREMIUM MODA SRL va sesiza imediat organele de cercetare penală.
PREMIUM MODA SRL va coopera cu oricare dintre autoritatile desemnate sa aplice legea si se va conforma cu orice solicitare sau sentinta judecatoreasca prin care se cere societatii PREMIUM MODA SRL sa dezvaluie identitatea oricarei persoane care ar afisa sau transmite orice fel de informatie sau material de acest fel.
Este interzis sa utilizati Platforma in scop de publicitate sau pentru orice fel de cerere/oferta cu caracter comercial.
REVIZUIREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
PREMIUM MODA SRL poate, În orice moment si fara notificare prealabila, sa revizuiasca acești Termeni și condiții prin actualizarea acestora. Sunteti obligat sa respectati oricare si toate astfel de revizuiri si de aceea va trebui sa vizitati aceasta pagina a site-ului nostru in mod periodic pentru a lua la cunostinta Termenii și condițiile actualizate.
CONTACT
PREMIUM MODA SRL publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client.
Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul permite PREMIUM MODA SRL sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.
Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea PREMIUM MODA SRL de a contacta Clientul.
Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate PREMIUM MODA SRL se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Clientului si PREMIUM MODA SRL, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea PREMIUM MODA SRL in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
PREMIUM MODA SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).
CUM PLATESC
1. Plata se poate face ramburs (in momentul in care destinatarul primeste coletul de la curier).
2. Plata prin Card – EuPlatesc
RETURNAREA PRODUSELOR
GARANTII SI POLITICA DE RETURNARE
Returnarea unui produs se poate face în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Returul se face doar printr-o firma de curierat astfel: Clientul specifica contul IBAN precum si numele titularului de cont pe o copie a facturii si il trimite o data cu produsele returnate.
Taxa de transport pentru retur va fi suportata de catre client
Serviciul Retur in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Vă vom rambursa sumele utilizând aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o dumneavoastră pentru tranzacţia iniţială, excepție făcând situațiile în care ați solicitat plată ramburs. În cazul plății ramburs vă vom returna sumele exclusiv prin ordin de plată în contul bancar indicat de dvs.
Contravaloarea produsului/produselor va fi returnata către dvs. in maximum 10 zile de la primirea produsului și verificarea stării acestuia. Produsele purtate, pătate sau cu semne de deteriorare vor fi refuzate de la retur.
Veţi trimite înapoi sau livra bunurile sau le veţi preda în showroom-ul LAURA CIOBANU sau curierului, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea din prezentul Contract. Termenul este respectat dacă trimiteţi înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dacă nu ne predaţi bunurile în showroom-ul LAURA CIOBANU sau dacă nu trimiteţi produsele înapoi prin intermediul unui curier veţi suporta costurile directe.
La retur, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi și în cutia în care au fost livrate.
Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Returnări de produse defecte
În cazul în care consideraţi că produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat telefonic sau prin intermediul poștei electronice ca să vă oferim instrucţiuni.
Puteţi returna produsul în showroom-ul LAURA CIOBANU sau îl puteţi înmâna unui curier.
Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral şi vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se înlocui produsul sau de a vi se rambursa contravaloarea (dacă acesta există) printr-un e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc cât mai curând cu putinţă şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform.
În cazul în care produsele prezintă orice defect, vă vom rambursa contravaloarea integrală a acestora, precum şi costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produselor respective. Vă vom rambursa întotdeauna toate sumele folosind aceeaşi metodă utilizată de dumneavoastră pentru a efectua plata.
Această prevedere nu vă afectează drepturile legale prevăzute de reglementările în vigoare.
DETALII DESPRE LIVRARE
Livrarea
Sub rezerva disponibilității produselor pe stoc, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul/produsele solicitate în Confirmarea de livrare în intervalul de timp specificat în prezentul document. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi personalizarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite.
Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică.
În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a bunurilor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.
Livrarea se face prin FAN COURIER, fiind gratuita. Coletul ajunge direct la adresa dumneavoastra in maxim 5 zile lucrătoare.
Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu raspunde, adresa specificata de dvs este gresita etc), veti fi contactat telefonic de catre curier. Daca nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la curierul zonal 3 zile, dupa care revin la Expeditor.
În această situație, vom considera că doriţi să anulaţi Contractul, iar acesta va fi tratat ca reziliat. Ca urmare a rezilierii Contractului, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră (cu excepţia oricărui cost adiţional rezultat din metoda de livrare).
Vă rugăm să reţineţi că transportul care derivă din rezilierea Contractului poate presupune un cost adiţional şi vom avea dreptul de a vă transfera acest cost dumneavoastră. În situația în care clientul a plasat o comandă pe platforma (www.lauraciobanu.ro) cu plata ramburs iar pachetul nu a putut fi livrat pentru că destinatarul nu a răspuns, ori adresa a fost greșită și pachetul s-a întors la expeditor, la următoarea comandă plasată de către același client, opțiunea de plata ramburs nu va mai fi posibilă. Ne rezervăm dreptul de a-i solicita clientului, după un astfel de eveniment, să achite contravaloarea coletului prin ordin de plata anterior livrării coletului.
Nu suntem raspunzatori pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta.
Preț
Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat pe platformă, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile indicate pe platforma noastră sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comanda dumneavoastră, vă vom informa cât mai curând cu putinţă şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, comanda va fi tratată ca anulată şi, dacă aţi plătit deja produsul (produsele), vă vom rambursa întreaga sumă plătită.
Nu avem nicio obligaţie să vindem niciun produs la preţul inferior incorect (chiar şi după ce v-am trimis Confirmarea de livrare), dacă eroarea de preţ este evidentă.
Preţurile se pot schimba în orice moment, însă nicio schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă pentru care a fost trimisă deja o Confirmare a comenzii, excepție făcând situația de mai sus.
După ce aţi selectat toate articolele pe care doriţi să le cumpăraţi prin adăugarea lor în coşul dumneavoastră, următorul pas este să parcurgeţi procesul de finalizare a comenzii şi să efectuaţi plata.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
SC PREMIUM MODA SRL colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
– validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
– rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
– pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
– trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, in format exclusiv electronic;
– contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
– contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
– scopuri statistice.
Pentru crearea contului, Codul Numeric Personal este obligatoriu numai pentru Membrii sau Clientii persoane impozabile in sensul Codului Fiscal art. 155 lit. f).
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca SC PREMIUM MODA SRL sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Dreptul de acces la date
Oricare Membru sau Client, are dreptul de a obtine de la SC PREMIUM MODA SRL, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.
Dreptul de interventie asupra datelor
Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la SC PREMIUM MODA SRL, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
– dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
– dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
FEEDBACK
In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu SC PREMIUM MODA SRL, va rugam sa ne contactati prin email la contact@lauraciobanu.ro
Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul lauraciobanu.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC PREMIUM MODA SRL
CUM CUMPAR
Comanda
CONTRACTUL („Contractul”) DINTRE DUMNEAVOASTRĂ ȘI PREMIUM MODA SRL VA ÎNCEPE DE LA MOMENTUL ÎN CARE COMANDA DUMNEAVOASTRĂ ESTE ACCEPTATĂ ÎN MOD EXPRES DE CĂTRE NOI ȘI VEȚI PRIMI O NOOTIFICARE DE CONFIRMARE A LIVRĂRII. Dacă nu vă acceptăm oferta, iar din contul dumneavoastră au fost retrase deja fonduri, acestea vă vor fi rambursate integral.
Pentru a plasa o comandă, trebuie să urmaţi procedura online de cumpărare şi să daţi clic pe „Confirmare comanda”. După aceea, veţi primi un e-mail de la noi prin care se confirmă primirea comenzii dumneavoastră. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimiţându-vă un e-mail de confirmare a expedierii produsului. Contractul dintre noi privind cumpărarea unui produs se încheie numai atunci când vă trimitem Confirmarea de livrare.
Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de livrare. Nu vom avea obligaţia de a livra niciun alt produs care ar fi putut face parte din comanda dumneavoastră, până când nu este confirmată expedierea produsului respectiv printr-o Confirmare de livrare separată.
Disponibilitatea produselor
Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective. Vă informăm că din motive tehnice ce țin de arhitectura platformei se poate, în situații excepționale, să existe o întârziere în actualizarea informației afișate privind disponibilitatea produsului pe stoc. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse înlocuitoare de calitate şi valoare egale sau superioare, pe care le puteţi comanda. Dacă nu doriţi să comandaţi aceste produse înlocuitoare, vă vom rambursa orice sume de bani pe care le-aţi plătit.
Rezervarea dreptului de selecție a comenzilor și refuzul preluării comenzii
Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acestă platformă în orice moment, fără explicații sau notificări prealabile, şi/sau de a elimina sau modifica orice material sau conţinut de pe acestă platformă. Echipa LAURA CIOBANU depune toate eforturile pentru a satisface toți clienții și pentru a le veni în ajutor, însă sunt situații excepţionale în care ne rezervăm dreptul de a refuza prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii şi ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment considerăm că circumstanțele le impun.
Nu vom avea nicio răspundere faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru neprelucrarea unei comenzi după ce v-am trimis mesajul de Confirmare a comenzii, dvs, doar ”confirmarea expedierii” fiind cea care va asigură de expedierea produselor comandate.