COMANDA, POLITICA DE FACTURARE, PLATI SI LIVRARE
Comanda
CONTRACTUL („Contractul”) DINTRE DUMNEAVOASTRĂ ȘI PREMIUM MODA SRL VA ÎNCEPE DE LA MOMENTUL ÎN CARE COMANDA DUMNEAVOASTRĂ ESTE ACCEPTATĂ ÎN MOD EXPRES DE CĂTRE NOI ȘI VEȚI PRIMI O NOOTIFICARE DE CONFIRMARE A LIVRĂRII. Dacă nu vă acceptăm oferta, iar din contul dumneavoastră au fost retrase deja fonduri, acestea vă vor fi rambursate integral.
Pentru a plasa o comandă, trebuie să urmaţi procedura online de cumpărare şi să daţi clic pe „Confirmare comanda”. După aceea, veţi primi un e-mail de la noi prin care se confirmă primirea comenzii dumneavoastră. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimiţându-vă un e-mail de confirmare a expedierii produsului. Contractul dintre noi privind cumpărarea unui produs se încheie numai atunci când vă trimitem Confirmarea de livrare.
Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de livrare. Nu vom avea obligaţia de a livra niciun alt produs care ar fi putut face parte din comanda dumneavoastră, până când nu este confirmată expedierea produsului respectiv printr-o Confirmare de livrare separată.
Disponibilitatea produselor
Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective. Vă informăm că din motive tehnice ce țin de arhitectura platformei se poate, în situații excepționale, să existe o întârziere în actualizarea informației afișate privind disponibilitatea produsului pe stoc. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse înlocuitoare de calitate şi valoare egale sau superioare, pe care le puteţi comanda. Dacă nu doriţi să comandaţi aceste produse înlocuitoare, vă vom rambursa orice sume de bani pe care le-aţi plătit.
Rezervarea dreptului de selecție a comenzilor și refuzul preluării comenzii
Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acestă platformă în orice moment, fără explicații sau notificări prealabile, şi/sau de a elimina sau modifica orice material sau conţinut de pe acestă platformă. Echipa LAURA CIOBANU depune toate eforturile pentru a satisface toți clienții și pentru a le veni în ajutor, însă sunt situații excepţionale în care ne rezervăm dreptul de a refuza prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii şi ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment considerăm că circumstanțele le impun.
Nu vom avea nicio răspundere faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru neprelucrarea unei comenzi după ce v-am trimis mesajul de Confirmare a comenzii, dvs, doar ”confirmarea expedierii” fiind cea care va asigură de expedierea produselor comandate.
Livrarea
Sub rezerva disponibilității produselor pe stoc, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul/produsele solicitate în Confirmarea de livrare în intervalul de timp specificat în prezentul document. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi personalizarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite.
Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică.
În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a bunurilor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.
Livrarea se face prin curier rapid. Coletul ajunge direct la adresa dumneavoastra in 5 zile lucrătoare. Transportul este gratuit.
Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu raspunde, adresa specificata de dvs este gresita etc), veti fi contactat telefonic de catre curier. Daca nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la curierul zonal 3 zile, dupa care revin la Expeditor.
În această situație, vom considera că doriţi să anulaţi Contractul, iar acesta va fi tratat ca reziliat. Ca urmare a rezilierii Contractului, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră (cu excepţia oricărui cost adiţional rezultat din metoda de livrare).
Vă rugăm să reţineţi că transportul care derivă din rezilierea Contractului poate presupune un cost adiţional şi vom avea dreptul de a vă transfera acest cost dumneavoastră. În situația în care clientul a plasat o comandă pe platforma (www.lauraciobanu.ro) cu plata ramburs iar pachetul nu a putut fi livrat pentru că destinatarul nu a răspuns, ori adresa a fost greșită și pachetul s-a întors la expeditor, la următoarea comandă plasată de către același client, opțiunea de plata ramburs nu va mai fi posibilă. Ne rezervăm dreptul de a-i solicita clientului, după un astfel de eveniment, să achite contravaloarea coletului prin ordin de plata anterior livrării coletului.
Nu suntem raspunzatori pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta.
Preț
Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat pe platformă, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile indicate pe platforma noastră sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comanda dumneavoastră, vă vom informa cât mai curând cu putinţă şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, comanda va fi tratată ca anulată şi, dacă aţi plătit deja produsul (produsele), vă vom rambursa întreaga sumă plătită.
Nu avem nicio obligaţie să vindem niciun produs la preţul inferior incorect (chiar şi după ce v-am trimis Confirmarea de livrare), dacă eroarea de preţ este evidentă.
Preţurile se pot schimba în orice moment, însă nicio schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă pentru care a fost trimisă deja o Confirmare a comenzii, excepție făcând situația de mai sus.
După ce aţi selectat toate articolele pe care doriţi să le cumpăraţi prin adăugarea lor în coşul dumneavoastră, următorul pas este să parcurgeţi procesul de finalizare a comenzii şi să efectuaţi plata.
GARANTII SI POLITICA DE RETURNARE
Returnarea unui produs se poate face în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ridicării, fie duci produsul showroom-UL LAURA CIOBANU. Taxa de transport pentru retur va fi suportata de catre client.
Serviciul Retur in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Vă vom rambursa sumele utilizând aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o dumneavoastră pentru tranzacţia iniţială, excepție făcând situațiile în care ați solicitat plată ramburs. În cazul plății ramburs vă vom returna sumele exclusiv prin ordin de plată în contul bancar indicat de dvs.
Contravaloarea produsului/produselor va fi returnata către dvs. in maximum 10 zile de la primirea produsului și verificarea stării acestuia. Produsele purtate, pătate sau cu semne de deteriorare vor fi refuzate de la retur.
Veţi trimite înapoi sau livra bunurile sau le veţi preda în showroom-ul LAURA CIOBANU sau curierului trimis de către noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea din prezentul Contract. Termenul este respectat dacă trimiteţi înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dacă nu ne predaţi bunurile în showroom-ul LAURA CIOBANU sau dacă nu trimiteţi produsele înapoi prin intermediul unui curier trimis de către noi, veţi suporta costurile directe.
La retur, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi și în cutia în care au fost livrate.
Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Returnări de produse defecte
În cazul în care consideraţi că produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat telefonic sau prin intermediul poștei electronice ca să vă oferim instrucţiuni.
Puteţi returna produsul în showroom-ul LAURA CIOBANU sau îl puteţi înmâna unui curier trimis de noi.
Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral şi vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se înlocui produsul sau de a vi se rambursa contravaloarea (dacă acesta există) printr-un e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc cât mai curând cu putinţă şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform.
În cazul în care produsele prezintă orice defect, vă vom rambursa contravaloarea integrală a acestora, precum şi costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produselor respective. Vă vom rambursa întotdeauna toate sumele folosind aceeaşi metodă utilizată de dumneavoastră pentru a efectua plata.
Această prevedere nu vă afectează drepturile legale prevăzute de reglementările în vigoare.